رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن
نوشته شده توسط : اندرزگو

شما با نوشتن خواسته ها به کائنات درخواست هدفتان را می دهید و نشانه اینکه این کار را دارید درست انجام می دهید احساستان است, اگر احساستون خوب باشد نشانه این است که ارتعاش خواسته تان را درست به کائنات ارسال می‌کنید , اگر احساس هنگام نوشتن بد باشد نشانه این است که شما درخواست آن را به کائنات اشتباه میفرستید .

پس به این نکته مهم در هنگام نوشتن خواسته هایتان دقت کنید که برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن باید احساس خوب باشد که در ادامه به صورت کامل در مورد رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن توضیح داده ایم .

برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن باید چکار کنیم ؟
برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن باید یکسری اصول را رعایت کنید از جمله اینکه باید احساستان خوب باشد که به صورت کامل در این باره صحبت کرده‌ایم .

1_حستان را در هنگام نوشتن خوب کنید :
اولین قدم هنگام نوشتن خواسته ها و اهداف احساستان است من این مورد را خیلی تاکید می‌کنم که در هنگام نوشتن خواسته هایتان باید احساس تان را خوب نگه دارید. برای خوب کردن احساستان باید آن خواسته به اهدافی را که دارید می‌نویسید در زندگی خود حس کنید , احساس کردن خواسته ای که دارید می‌تواند حستان را خوب کند .

2_هنگام نوشتن مطمئن باشید که میرسید :
دومین قدم برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان مطمئن بودن به رسیدن به خواسته هایتان می باشد. شما هنگامی که خواسته های تان را با جزئیات کامل می نویسید باید مطمئن باشید که با آنها می رسید.

مطمئن بودن به رسیدن به اهداف و خواسته های تان باعث میشود کائنات جواب ارتعاشتان را بدهند. نوشتن خواسته ها یکی از راههای درخواست از کائنات می باشد .

 

چگونه از طریق نوشتن به خواسته هایمان میرسیم ؟

نوشتن اهداف و خواسته ها موجب می شود بر روی خواسته هایمان تمرکز و توجه کنیم به همین دلیل است که بیشتر افرادی که اهداف و خواسته هایشان را می نویسند نتیجه بهتری از افرادی که خواسته هایشان را نمی نویسند دارند .

یکی از مشکلات این است که همه افراد فکر می‌کنند برای خود هدف و خواسته ای دارند , اما در واقع این امید و آرزو می باشد که به آن فکر می‌کنند .

هیچگاه تصور نکنید که خواسته ها به اهدافتان همان آرزوهای شما می باشند . آرزو هدفی که بدون انرژی و انگیزه است و امید یک راه حل نیست اما هدف خواست چنین نیست .

اهدافی که نوشته نشود و بر روی کاغذ قرار نگیرد مثل فشنگ بدون باروت می باشد , افرادی که خواسته هایشان را ننویسند هرگز مهارت اصلی برای رسیدن به آن خواسته را پیدا نخواهند کرد , یعنی برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود باید پشتکار و تلاش داشته باشیدو آنها را با جزئیات کامل بنویسید.

مشخص کردن هدف, یک برنامه ریزی برای رسیدن به آرزوها و اهدافتان می باشد , البته علاوه بر برنامه ریزی نوشتن خواسته باعث می‌شود که شما ارتعاشات آن را به کائنات ارسال کنید, اگر می‌خواهید بدانید که کائنات چی هستند توصیه می کنم حتما مطلب زیر را مطالعه کنید .

مشخص کردن اهداف و خواسته ها و نوشتن آنها احتمال رسیدن به خواسته هایتان را چندین برابر افزایش می دهد البته این را بدانید که نوشتن خواسته ها تضمین به رسیدن هدف تان نیست و بلکه احتمال موفقیت در جهت رسیدن به خواسته اهدافتان را افزایش می دهد.

نوشتن اهداف خود باعث میشود که شما در مسیر هدف و خواسته های تان قرار بگیرید و به آن برسید

 

چرا نوشتن خواسته ها و اهداف مهم است ؟
اولین قدم برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان نوشتن خواسته های تان است که باعث می شود راه رسیدن به خواسته و اهداف تان را پیدا کنید .

اولین دلیل برای نوشتن خواسته به اهدافتان این است که باعث می‌شود شما خواسته هایتان را تجسم کنید.

دومین دلیل باعث فرستادن ارتعاش خواسته تان می‌شود شما وقتی بخواهید به خواسته و هدفی که دارید برسید باید ارتعاش آن را به جهان هستی و کائنات ارسال کنید این کار باعث می شود کائنات راه رسیدن به اهدافتان را به ساده ترین شکل ممکن پیش روی شما قرار بدهند.

سومین دلیل عمل نوشتن خواسته و اهدافتان باعث می‌شود یک تعهد جهت رسیدن به خواسته های شما ایجاد بشود , فقط عده بسیار کمی از جمعیت جهان برای نوشتن خواسته اهدافشان زمان می گذارند .

به همین دلیل است که تعداد کمی از افراد خیلی ساده و در زمان بسیار کمی به خواسته ها و اهدافشان خواهند رسید .

نکات مهم در جهت رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن :

برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن باید یک سری از نکات و اصول را بدانید , که این نکات را اگر رعایت کنید درصد رسیدن به اهدافتان چندین و چند برابر خواهد شد.

 

1_مثبت اندیشی و مثبت نوشتن :
برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن باید همیشه مثبت فکر کنید و اهدافتان را مثبت بنویسید . این را بدانید که همیشه در جهت رسیدن به اهداف و خواسته های تان باید مثبت فکر کنید .

اهدافتان را فقط یادداشت نکنید بلکه با روند فکری به آن جهت بدهید و در راه رسیدن به آنها حرکت کنید , سعی کنید که در نوشتن اهدافتان , اهدافتان را به ضمیر ناخودآگاه ذهنتان منتقل کنید.

ذهن شما یک ابزار بسیار قدرتمند و کارآمد در جهت رسیدن به خواسته ها به اهدافتان است که ناخوداگاه خوب و بد را از هم تشخیص نمی‌دهد و قضاوت نمی‌کند , تنها کاری که انجام می دهد دستورالعمل ها و برنامه هایش است , هر چه دستورالعمل‌های شما مثبت تر باشد نتایج مثبت تری را در زندگیتان خواهید گرفت.

مثبت اندیشی و مثبت فکر کردن در زندگی روزمره تان به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

2_پرهیز از کلی گویی :

دومین نکته برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن این است که هرگز کلی گو نباشید به عنوان مثال اگر می خواهید یک ماشین داشته باشید تمام جزئیات ماشین مورد علاقه تان را مو به مو بنویسید به عنوان مثال:

اسم ماشین, مدل ماشین , رنگ ماشین , میزان مصرف پایین سوخت , سقف متحرک , مدل صندلی و…

این کار باعث می شود که عملکرد دقیق تری به ذهنتان در ضمیر ناخودآگاهتان ارسال کنید , هرچه واضح تر و دقیق تر بنویسید نتیجه بهتری خواهید گرفت .

شما هنگام نوشتن می توانید چشمانتان را ببندید و خواسته های تان را به صورت کامل تجسم کنید مثلا سوار ماشین خود شوید و بر روی صندلی های چرم دست بکشید و با تمام وجود آنها را احساس کنید هرچه هستم بهتر شود و بیشتر تجسم کنید قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت .

3_اهدافتان را به زمان حال بیان کنید :
در جهت رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن , خواسته ها و اهداف تان را به زمان حال بنویسید , نوشتن اهداف به زمان حال تاثیر بیشتری بر روی ضمیر ناخودآگاه تان خواهد گذاشت.

ضمیر ناخودآگاه تان نسبت به زمان حال تان هرگز مقاومت نخواهد کرد به عنوان مثال اگر بنویسید در آینده پولدار خواهم شد ذهن ناخودآگاهتان باور می کند که شما در آینده پولدار میشوید و زمان رسیدن به خواسته های تان به تاخیر خواهد افتاد, پس اهدافتان را به زمان حال بنویسید طوری که انگار واقعاً آن خواسته و هدف را دارید.

 

4_بارها بنویسید و تکرار کنید :
برای رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن بارها بنویسید و تکرار کنید. هر چه بیشتر بنویسید تاثیر بیشتری خواهد داشت پس بجای یک بار نوشتن هدفتان , اهدافتان را چندین و چند بار بنویسید و ویژگی و صفات بیشتری به آن اضافه کنید.

نوشتن خواسته ها اولین گام برای رسیدن به اهدافتان می باشد , بعضی مواقع وقتی چیزی را به صورت نوشته داشته باشید اهمیت بیشتری به آن خواهید داد و برنامه ریزی برای آن ساده تر می شود.

در نوشتن اهداف و خواسته های تان محدودیت در نظر نگیرید , پس از همین کالا یک سرسید و یا دفتر جدا برای خودتان تهیه کنید اهداف تان را به صورت واضح و دقیق با توجه به نکاتی که در بالا گفتم بنویسید.




:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: